söndag 19 december 2010

Att slå in paket !!!!

Det står på dagens Önskelista att få slå in paket =)
 Jag ska strax åka ned på jobbet och packa bilen!!!!  denna morgon hinner jag inte
 slå några PAKET.... Det är så kul och det finns nog tid snart för det med!
 Min mamma var ENASTÅENDE kluriga och finurliga inslagningar ...
Jag har bloggat om det tidigare... Barnen har några av mormors paket kreationer kvar som Jul pynt!
då vi bara lirkade ut smällkaramellernas innehåll
som kunde vara ett par långkallingar eller "småböxen" i den allra ljuvligaste inslagningen...
Det var omtanken och tiden /pysslande som var unikt...
innehållet kunde vara enkelt men något man behövde som fick ett värde med den tid och pysslandet som inslagningen fått!

Hittade denna variant hos Martha Stewart!!!! Pilligt och annorlunda =)


Idag blir det Jobb i Luleå butiken som har öppet 12-16 (Älvsby butiken är åxå öppen ;) )
Ska fylla bilen med vänner som ska gå på stan medans jag jobbar =)
Ikväll är det Bugg avslutning (jag slits mellan den och mina måsten så vi får väl se, men resten av familjen ska dit i alla fall) Trots alla måsten så fick jag helt plötsligt JUL FRID igårkväll efter jobb i Luleåbutiken
Jag har massor "ogjort" men insåg det är ju flera dagar kvällar och nätter kvar... så mysigt!!!!

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Att få slå in paket är något av det härligaste som finns, förutom att ge bort dom såklart;)
Hoppas du har en bra dag på jobbet! Önskar dig en trevlig fjärde advent!
Kram Anna

Cecilia sa...

Fina idéer! Ha en fin fjärde advent!