söndag 26 december 2010

Lite övertrött kanske!!!



Underbar bild från yvestown tycker jag bara njuter av den skulle vilja ha sådana fina etiketter som det var på mjölburken i mitten.... Så här blir jag Alltid... LEDIG vad ska jag då göra... måste GÖRA något en sällsynt ledig dag och jag ska planera in något... jag vill så mycket måla ett skåp vitt måla en annan lite udda möbel vit ...
vad än det blir så blir det något spontant eller inget alls...
Juldagen...och nu på eftermiddagen har jag börjat att varva ned!!! Vi har besökt världens bästa svärföräldrar och där ett tag var jag så trött att jag tänkte... om jag somnar nu så vaknar jag inte mer =) Det ska sovas i morgon det kan jag lova... sedan är det PYAMAS morgonrocks tradition när det äntligen är dax för mellandagar.... Underbart..... denna karamell blev min i går goa vännen tyckte denna passade mej
den är ljuvlig =) och gör mej GLAD!!!!
Imorgon börjar MellandagsRean i vår luleå butik... men jag är LEDIG
MUMMA!

Inga kommentarer: