söndag 5 december 2010

Mysigt med söndagsöppet =)

Jag jobbar inte i butikerna mer än att jag står för inköp fix trix och lagerarbete =) men så ibland får även jag träffa våra kunder (KULIT) Jag har ju mitt vanliga arbete vardagar men lördagar och söndagar jobbar jag ju ibland och söndagarna är ju en för himla mysig dag att jobba =)

Många är LEDIGA och man går ut TILLSAMMANS (hög mysfaktor) ingen STRESS
Så var det idag i Luleå butiken och det var verkligen MYSIGT
Jag har verkligen snöat in på ljus slingor detta var ju åxå en ide.
kvällens bilder från coxcox

Idag utökade jag mina julklappar med 100% från en till två.... och fler ska det bli - Jag Vet vad jag vill ge så nu är det bara att klösa lös lite tid och verkställa ;) Imorgon blir det en Tur till Luleå butiken ska packa upp fler godingar.. + att jag ska se till att Älvsbybutiken får hem sin andel =)

Nu har maken plötsligt tänt lite ljus .... hmmm vad ska detta betyda!!!
(jag ler här hemma i soffan nu  - första gången jag var hem till honom så tände han några ljus sedan sa han -OM det kommer nån så kommer jag att släcka dessa =) undrar om det var hans image han tänkte på !)

Inga kommentarer: