måndag 13 december 2010

Packar upp idag!!! (igen)

Hej alla mina små gullvippor (sa ibland min gamla skolföken) så säger jag med ibland men det är inte så poppis alla gånger =) Idetta fall är det dagens hej till Er bloggbesökare!
Denna morgon har maken och jag märkt upp sista jul leveransen från Nyblom & Kollen .... helt oväntat (NOT) följde den vita God Jul vimpeln i vitt hem med mej på lunchen.....

Vita stolsdyns överdrag med hålsöm.
Finfina löpare en smaaaaaal blev genast en av mina favoriter!!!!
Vita kudden med röd text helter Julius den är fin med tofsar tyckerjag =)
Denna rutiga duk är en av mina favoriter men den använder jag nog mest HELA Sommaren...
Idag har vi lastat lastbilen full med varor till Luleå och sedan kommer den lastad tillbaka till älvsby butiken med andra nyheter...(tack Hilda & Fanny för hjälpen) vi borde kanske byta namn från Handplockat till frakt och plockat.... fast vi lastar ju för hand så det är väl lika bra det... allt är ju Handplockat.

Nu är min lunchrast strax över CIAO!!!

Inga kommentarer: