fredag 3 december 2010

Här är Brudarna!!!!


Glada spralliga och karamell snygga =) är dessa godingar från SIA som vi har på handplockat! helt busiga i vitt grått rött och rosa färgskalan!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det bästaste vännens födelsedag... och tänk jag VET vad hon ska få i några paket =) Grattis Vännen som ställer upp i vått och torrt... oavsett om jag har skurit mej i tummen för att jag skulle skära bort "bagarhostan" från bullan som jag skulle tjuväta och behöver skjuts till akuten eller om jag helt galet ska "tvär öppna en butik till" Du är en TOPPENVÄN som ställer upp när någon behöver ett handtag! (Hon ställer frågan  - Men Anna behöver du lite hjälp eller Jag kan hjälpa dej!!!) glömmer aldrig då du lagade mat åt släkten i samband med min mammas begravning du är FENOMENAL
tidigare i veckan fick jag mej ett gogarv det kom ett SMS en förmiddag från henne - glöm inte Hampus Tandläkartid!!! Hallå Underbar eller UNDERBAR!!!!!!
Snygga nyanlända lilla herrgården som jag kallar den, har en hedersplats i Älvsbybutiken bredvid härliga blommiga Robersradion!!!
Nya glada galna tomtar från SIA med ståltråd i luvan... så man kan kroka fast dem vart som helst!
Finns i olika uttryck!!!
Nä hörrninini nu är det dax att borsta håret och gaddaran och begesig till arbetet
 idag kl 11 får jag finfin besök från näringslivskontoret som är förstärkt med vårt komunalråd!!!
Undrar om jag måste ladda med pepparkakor på ett fat så de är snälla!!!

Igår blev jag kidnappad av en jobbarkompis fick inte veta vart vi skulle och vi hamnade hos en av Handplockats STAMKUNDER Ett Fantastiskt hemtrevligt hem och vilken JULKÄNSLA!!!! LYXIGT, Gott och HUR MYSIGT som helst T A C K!!! Bildbevis kommer

Gla fredag på ER!

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Sååå mycket fint ni har !! Lycka till idag på mötet..ladda med pepparkakor..då går det bra..fniss..
Kraaam Anette