tisdag 5 juli 2011

Laggt kort ligger...


Hej hopp här kommer ett vågrätt blogginlägg... jag tar det lugnt idag ... ligger och balanserar på den hårfina gränsentill ryggskott har tagit medicin  /muskel avslappande och då kan jag rör mej men jag ska inte sitta så det blir inget jobb för mej idag !!!
DEPPIGT
De två senaste veckorna har det droppat in årets nya kataloger från våra leverantörer...
 Så idag blir det inspirations bilder från finaste Walther och gänget =)
Mitt i sommaren jul bilder alltså det är som vanligt på denna bloggen =)
Det börjar vara dax att boka in augustis och septembers mässbesök
tiden går undan men man vill egentligen inte tänka på julsaker och vinterinköp såhär i början på Juli
Ska ut och försöka röra på mej lite på gården
det är ju det bästa kan inte ligga hela tiden...
visst jobb kan jag sköta hemifrån men det är frustrerande
 att inte få jobba och när man ändå måste vara hemma kan man inte göra "något"...
Men ligga och bläddra i mysiga leverantörskataloger DET kan jag
man måste hitta det positiva i allt
sköt om ER

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

usch tiden går för fort, man vill ju bara pausa tiden nu!!!! Hoppas att din onda rygg ger med sig så att du kan jobba och slippa vara deppig snart. kram på dig Johanna