onsdag 27 juli 2011

Mycket fint ... jag vill åka NUUU


Jag blir så GLAD av alla härliga nya inköpskataloger nästa vecka ska jag lägga förorder hos GreenGate
HÄRLIGT
klicka på bilden ovan så ser ni närmare på färgerna ... SNART men jag vill åka NU
Snart är det dax för Resa till Danmark och inköp till Handplockat ...LÄNGTAR!

Gillar denna färgställning hittade bara en liiiiten bild Sorry

Mustigt men ändå "lätt" jag tror det är det turkosa som lyfter och ger det hela ett lättare intryck!

Yummy !!! vändbarlöpare !!!

Ny decor ! (som passar till GreenGates klassiker som fortsätter att finnas kvar)

Denna gillade jag VERKLIGEN
Latte Cup med snygga ränder!

Nu ska jag hem och kratta... maken har mejat ned ett högre parti på gården där brännässlor och gamla hallonbuskar stått... Maken bygger vidare på vårt plank och snart ska målarmästardottern fatta penseln...
JA DET BLIR VITT ;)
Hua vad jag längtar tills golvet är på plats MUMMA!!!
Idag på lunchen provade vi hur det kommer att bli med Ikeas Segelstak 
(som jag tror jag har haft i köks soffan i 6 år)
Det blir nog bra tror jag ! JAG VILL INREDA NUUU och då har jag bara ramar på plats inget golv och inga plankbrädor...

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Förstår din iver att få inreda;) fina saker du visar, gillar den vändbara löparen! Kram J

Åsa sa...

Oj, så mycket fint det kommer från Green Gates, det ser ut som om det är lite av deras nya ting som jag blir tvungen att äga::))

Två systrar sa...

Så snyggt!! Härliga Green Gate! Man kan kombinera i oändlighet! Faktiskt lite härligt att tänka höst nu! =) Kram C&M