måndag 11 juli 2011

Pirr pirr...


Hej alla goa .. Idag efterjobbet så packade jag upp SOMMARENS STORA specialare!!!
Vår butik Handplockat är en av 30 Butiker i Sverige som är utvalda att få erbjuda våra kunder
dessa pirr i magen snygga berlocker i silver och guld!



Alla som handlar Björg berlock får tuff läderrem på köpet (så långt 6 olika färger räker)
En rem per berlock!!! så man kan snabbt bli lika snygg som bilden ovan =D

Mina mål är äkta... så tolkar jag denna!!!


Något för oss alla som gillar U2 (de har en sång med samma namn) och vem skulle INTE bli överlycklig av att få en berlock med denna texten... (fungerar även som dopgåva) fin till bästa vännen med =)

Jag har packat upp 18 nya berlocker och i morgon kl 10 är det KICK OFF på butiken
Jag är alldelöes prillig och kan inte bestämma mej VILKA jag ska slå till på
JAG VILL HA FLERA
(Ovanligt NOT .. när det gäller Björg! )
då vi bara har ett fåtal av varje hamnar de i web butiken nästkommande vecka!

Nu bär det av hemåt till ett tomt hus ... Jag är solokvist denna vecka !
Håll tummarna att det "bara blir utlåsningar" på fastighetsjuouren
jag är ingen hejjare på att rensa avlopp men det ska nog gå =)

Tel till butiken 0929-10025 om ni inte kan hänga på låset

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Åhh så fina, den första berlocken skulle jag ju ha önskat mig idag när vi har bröllopsdag och allt- så underbar! Kram Johanna