fredag 25 maj 2012

GAAAH jag älskar Bak kok och inrednings böcker.. jag inreder faktiskt med dem!

Tjohooo Fredag och vår dotter är piggare! så härligt 
tidigt tidigt denna morgon gjorde jag som de andra dagarna åkte ned på jobbet fram till kl 7 när maken skulle ned.

HURRA leverans BOK leverans
dessa godingar hamnar på Handplockat idag
om jag trillat dit... bara en.. två... tre... 7.... 14... 29 st....
nej nu överdrev jag lite men några hade jag ju redan!

Mjuka kakor och Hello cupcake åter i lager de övriga är nyheter hos oss!
kolla in butiksbloggen så ser ni fler


Massor med snyggt och inspiration!!!

Junkfood ska jag köpa idag !
Sommar med Ernst har ett av mina favvo recept
Varm potatissallad med västerbottens ost och en rabarber/kardemumma kaka som bara är BÄST!
första kokboken en TOPPEN examens present den är FENOMENAL vår dotter har den det är Magiskt där allt ;) finns från grunden!

Inga kommentarer: