onsdag 23 maj 2012

Pallkrage måning pågår!

Hej Hopp alla fina
 
Idag har jag grundmålat nästan alla pallkragar som vi ska odla i
skönt att få undan lite
få lite inre frid genom att få "checka av på att göra listan"

vår dotter går ut nian den 15 juni och då är vi tre familjer ur hennes klass som ska bjuda klassen på examens buffé här hemma hos oss
kulit med en middag och ett ordentligt HEJ DÅ! innan alla skingras för vinden!
vore ju FANTASTISKT trevligt att ha ett fungerande BADRUM då ;) eller hur!

En liten inre oro gror i mej
jag är inte den som brukar ta ut sorgen och bekymmer i förskott!
men grubblar det gör jag just nu 
på lördag kväll tar vår dotter sista kuren av broms medicinen jag oroar mej för att det ska börja blossa upp på nytt på söndag... men den dagen den sorgen.
Igår sov hon HELA DAGEN och nästan hela natten idag har hon varit piggare!

idag bilder från hemsidan där de hyr ut miljöer och hus för filmer och fotograferingar!
sommar tyckte jag!

Nu ska jag fortsätta måla pallkragar och kasta SKRÄP
hujeda mej vad man samlar på sig saker...
Imorgon blir det en sväng till Skellefteå där sonen ska provfilma för en tvserie för SVT
en ny erfarenhet ! han är allt lite pirrig! det ska packas matsäck och "packas" vad han du ska packa det har jag ingen AAAAninig om!
sköna barn!

Inga kommentarer: