måndag 21 maj 2012

Nyfiken på...

Helli hellå alla fina
min man sitter bredvid mej i soffan och för tre sekunder sedan utbrast han utan omsvep
 inget innan eller efter

- Vilka fina barn vi har!
sedan la han in en prilla!

vi putsar ut lite dotterns vattkopar känns stabila och maken har tre timmar efter jobbet fått jobba med golvet i vårt badrum ... jag är mållös! och tacksam!

Jag är lite nyfiken på denna "till sommaren"
jag vet inte vad det är med mej och RECEPT BÖCKER ...
jag gillar att bläddra drömma och längta...

Hon är bonddottern som blev journalist som blev matstylist. Nu är Lisa Lemke, känd från SVT:s Godkväll och matbloggen på alltommat.se, aktuell med en ny bok, Till sommaren (Bonnier Fakta) och jag är verkligen nyfiken på den!

Hittade den blädderbilden på nätet ser TASTY ut
vill du bläddra i den lite kan du göra det här
på sidan 14-15 kan du se i min värld "kannornas kannor" den som startade mitt "tillbringar tycka om" Min mammas kanna som jag är så rädd om vit med 1Liter i röd text
 porslin från Gustavsberg LOVE IT

Lisa har tidigare givit ut boken Till Grillat!
någon som har provläst den?

Lisa lever kustliv heter Lisas blogg i allt om mat! 
Strax Private Practice på TV en av få jag ser men i kväll blir det!
sköt om er
en försommarkväll med klarblå himmel som denna kommer inte tillbaka
NJUT

1 kommentar:

Ingrid sa...

Skönt att höra om att faran nu är över, det blir en lättnad för er alla.

Snart har du ett badrum Anna :0)

~Ingrid