måndag 14 maj 2012

Zetas Trädgård & Café

Fortsättning från gårdagens inlägg... om Zetas trädgård!
Verkligen helmysigt ligger nära STORA Ikea i Kungenskurva i Stockholm.
Maken och jag besökte handelsträdgården och cafét samma helg som vi var på Trädgårdsmässan!
jag har varit nyfiken så länge så det var verkligen kul att förstnjuta av deras utställnings monter och FINA försäljningsmonter på mässan och sedan besöka själva handelsträdgården!
Här tre bilder ser ni den vänstra längst ned ett träd som var så fint ovanför en mur. jag blev så sugen trädet blir inte högt men får en vid krona och har man som vi en stenmur så kommer ju trädet upp en bra bit i alla fall... FINT tycker jag!
CAFÈT WOAOW... Rå snyggt betong väggar träslag och svart/vitt MYCKET smakfullt och allt såg smarrigt ut!
Får jag någon gång inreda ett café så vet jag vilken stil jag skulle ha...
kändes mycket ECO tänk och "naturligt"
HELT MAGISKT
Mina varmaste rekommendationer...

Maken åt en Risonisallad såg gudomlig ut.. jag gick och går fortfarande på kur så jag smakade inget
men allt såg ljuvligt ut!
jag njöt av omgivningen och en varm tekopp!!!

Maken och jag hade en otroligt energigivande helg och vi har BESTÄMT att vi ska bila ned på trädgårdsmässan nästa vår med!
Jag skulle GÄRNA unna mej en bilhelg till sommaren med, vi får se om vi kan vara lediga en helg
kan verkligen varmt rekommendera Zetas handelsträdgård!
synd bara att man har 100mil dit ;)

Fin Måndag på er
i kväll ska jag med barnen på ett uppdrag
KULIT

Inga kommentarer: