fredag 11 maj 2012

Woaow jag trillade dit ORDENTLIGT igår...

Förra veckan var jag verkligen frustrerad över blogger som är min Bloggs portal
det gick inte att publicera bilder nu har jag rensat i mina album allt för att kunna blogga på som vanligt vi får se hur det går !!!
Igår hade jag en boka tid att passa ! Den kväll vi hade vårinspirationskvällen så hade Hårateljen Make up erbjudanden så man fick boka en konsultation igår var det DAX för min bokade tid...
WOAOW på RIKTIGT!!!
Genomgång av produktena från grunden
helt omhändertagen och Ulla sa -Nu kan du om någon timme känna ett pirr i ansiktet men det är pga mineralerna som jobbar!
TUR hon sa det, annars hade jag nog misstänkt att jag Reagerat på någon produkt!

JAG BLEV SÅ IMPONERAD av ARTDECO!!!
Bilden ovan blev gårdagens inköp ;) 

Jag kan LOVA att det gav mersmak... Rouget ovan VILL jag bara ha (och solpudret) så jag blir så där karamellsnygg som Charlize Theron på bilden bredvid rouget... (högst troligt eller hur !!!)
Som ni ser köpte jag i Make up väg den magiska foudationen som är MINERAL OCH FLYTANDE..
inte kladdig inte onaturlig yta..  LOVE IT... sedan blev det en läpp penna som ni ser på högkant bakom läppstiftet och längst fram en magisk ögon skugga!

SKIN YOGA bara namnet är ju magiskt.. jag visste inte vart jag skulle börja
så det blev en Peeling (en gång i veckan) och ögonskuggsbasen!
GAAAH här vill man ju bara ha ALLT!!!

När Makeupen nästan var klar så släpper hon ned mitt hår och jag säger enkelt "ååh nu skulle man ha haft en färgbooost i håret med! "

- Jag hinner Anna... om du har lust! men jag skulle vilja sätta saxen i håret med ...
-Hinner du ? OKI dax för en impuls "lets do IT"
- Jag hinner, jag har en avbokning men då vill jag nog ta i ordentligt....

Jag kan lova att jag hade lätt ångest när jag låg blundandes med toning i håret ... Snacka om IMPUSL IIIL men idag känns det bra (det gjorde det i går med) men jag hade verkligen inga planer på klipp och färg igår... men det är ju kul att få överraska sig själv när ingen annan överrumplar en ;)
Jag är så superduper nöjd över min vanliga frisör så jag hade inte någon tanke på att gå nån annanstans men det var kulit att göra nåt impulsivt för en gångs skull ett ögonblicksverk ;)

Känner ni för att PROVA en Magisk hudserie och Make up som ALDRIG testats på Djur
kolla in ARTDECO Jag är lyrisk på min hemort hittar man deras produkter på Hårateljen!

Ha en finfin fredagskväll everyhopa

Inga kommentarer: