torsdag 16 juli 2009

liite bättre

Hemma förbereder barnen sig för lördagens Loppis i lomtjärnsparken mellan kl 12-14 ska vi stå och sälja ...vill du åxå göra det kan du boka plats med mej ...maila eller slå en signal =)

Fy bubblan vad jag är värdelös på att ligga still... är sällan hemma och nu är jag hemma och kan bara frustrerat ligga och fundera på allt jag vill göra men inte kan pga onda nacken men jag tycker att jag är liiite bättre... ska köpa in vete värmare i fina färger till butiken från Terrible twins ;) ikväll till butiken visst är de härliga i alla dessa olika färger!
I kväll blir det sommarfars på Kanislogen delar av vårt revygäng har i kväll premiääär,det blir kul nacken tilltrots

3 kommentarer:

kardemumma sa...

Samma här ligga still....myror i brallan tror jag...
Vi besökte Terrible Twins i Dalarna ifjol sommar (lanthandelbutik) som var urmysig!
Kramar C

Lantliga drömmar sa...

Låter kul med vetevärmare i roliga färger. Nilla

Ingrid sa...

Hoppas ni hade en toppenkväll i går :0) Tokgalet med folk i butiken, jag är helt mållös.Kunde inte stänga förrän 17:50 i går. Svimma inte över röran i fikarummet....

~Livet i byn