tisdag 11 januari 2011

Det börjar spira i mej nu!

foto: Underbara Anna Kern
Jag har inte varit det minsta fundersam eller bekymrad!!!! Jag var säker på att inspirationen skulle komma tillbaka! och nu känns det som om att det är färdig grubblat och att det är dax att lägga den här tråkiga julen och finalen på året bakom sig, vända blad och HUGGA iiiiiii!
Sent ska en syndare vakna och idag började minsann vårvinter tankarna komma...
 Jobbat med förberedelserna inför nästa veckas inköpsresa till Stockholm.. kikat in på våra fina leverantörers nya kataloger och jag har verkligen hittat flera favoriter!!! Affari har MYCKET fint denna vår...
Jag har idag beställt NYA SMYCKEN från en omskriven designer K U L!!! fina armband med kluriga texter är på väg till oss (även några halsband!)
Miss Etoile´s nya katalog heter My Secret Garden och det låter lovande tycker jag =)
Hittat några nya leverantörer som jag ska kika närmare på...

Det typiska för januari månad och mej ÄR den där mildgröna färgen ... som ger en känsla av spirande knoppar... jag blir lite extra grönförtjust i just Smällkalla Januari !!!
Suck fick just härligt nyhetsbrev från Chill Norway snart börjar godingarna droppa in längtar!
Ses i morgon

Inga kommentarer: