fredag 28 januari 2011

I mina ögon mässans Bästa!

FREEEEDAG - Godingar Fredag!!!

Min mamma var en klurig sak jag tror hon hade minst 4 olika antika "blomsprutor" i porslin och glas.
Denna lilla goding köpte vi in hos den nya Leverantören =) helt till mammas ära!!! =D

fin fina burkar med SVENSK TEXT...
En dag i Luleåbutiken frågade jag en snygg lite tant om hon behövde någon hjälp!
 - Jasssså ni talar svenska i den här butiken!! ni har ju bara skyltar på utrikiska!
 Där fick då jag mej! som bara köpt in skyltar på "Utrikiska"

Finfina "Pippi Långstrump" tröjor i damstorlekar i vitt eller Marinblått på väg in till oss på Handplockat!

Denna leverantör hade verkligen COOLIGA möbler i plåt.. Stolarna var inte till salu men jag fotade dem eftersom det var så fiffigt med Kökshandukar på stolsdynorna!!! HELFINT tyckte jag =)
Ha nu en kalasfredag everyhopa
jag måste iväg på HP och Prova nya kappan (Marinblå) och vårjack/kavajen (Armygrön) från ChillNorway
VILL HAAAAA men jag har nog för många volanger runt magen!!!!

3 kommentarer:

Butiken Handplockat sa...

jag hade för grova arm muskler (host host ;) )
för ChillNorway kappan
jag VIIIIILLLLL HA DEN
undrar i mitt stilla sinne om jag någonsin kan "banta bort... ja muskler eller inte" så jag kommer i den
den är så FIIIIIIIIIIN
Anna

kardemumma sa...

Jag håller med dig om mässans bästa.
Bästa Anderssonskans Kalle stil.
Plåt måblerna har vi beställt ;))
Nej, var det kappan med volangkant som var liten i stl.??
Vilken färg har ni tagit hem den i??
Ha en underbar lördag!
Kram Carina

Anonym sa...

I seldom leave comments on blog, but I have been to this post which was recommend by my friend, lots of valuable details, thanks again.