onsdag 19 januari 2011

Stora jobbarhelgen är nära nu!

Tjena moss! Denna kudde finns hos Svenskt Tenn!
Den säger rätt så mycket om de kommande fyra dagarna!!!! Oj så mycket snyggt vi ska se hos våra leverantörer... Tänk det kommer att vara jobb dygnet runt, när man kommer hem på kvällarna går jag igenom ordrar, funderar och planerar för nästkommande dag. Sicken TUR att jag får göra detta som jag älskar!!! ARBETSAMMA dagar väntar, men ACK så trevliga!!!

Småpackar lite här hemma och HAR INGET att TA PÅ MEJ denna gång så det blir väl favvo jensklänningen i fyra dagar!!!! Tur vi har tvättmaskin i lägenheten!!! =)
Denna kväll är det MAGISKT Ute det är så kallt att det är stora kristaller i snön stjärnklarhimmel och FULLMÅNEN det är sådant sken / månljus!!! att jag har aldrig i hela mitt liv sett sådant GLITTER tack vare de kalla stora snökristallerna... ser ut som en animerad film hela snölandskapet på vårt trädäck!!!
Detta är nog min livs vackraste vinter ... mina bilturer gör att jag verkligen hinner se de vintertäckta träden!
Det känns som mitt livs kallaste vinter åxå!
 Jag får inte värme i kroppen förrän sent på kvällarna under lager av filtar och täcken i soffan eller sängen!!!

I morgonbörjar inköpen! och 4: intensiva jobbardagar
LYLLO MEJ!!!


Inga kommentarer: