söndag 9 januari 2011

November 2010

November 2010 Det var OUTSTANDING årets Arbetsinsats!!!!
Bygga monter på Arcusmässan delta på mässan Allhelgonahelgen Riva montern ... och köra vidare!!!
Ny leverantör i November Kallholmen denna underbara bild är från deras blogg jag Älskar stolarna skåpet och bordet som de levererade personligen till oss TOPPEN SEVICE TACK Kallholmen för den fina servicen (idag ska jag faktiskt se karmstolarna förförsta gången då jag ska jobba i Luleå butiken idag (Gallerian shopping Luleå vi har öppet 12-16 werrrrrry welcome)
Det blev en Mild avdelning med mjuka färger i en av våra hörnor i Älvsby butiken!
Vår andra nya Leverantör levererade åxå Helt underbara saker
och blingblinget vaknade sent om cider ;) även in mej ....
 
En härlig dag i Älvsbybutiken var då jag fick vara där och packa upp vår härliga leverans från Danmark - kunderna nästan hjälpte till och var lika nyfikna och glada som jag över den leveransen =) 
MEN DET STORA I NOVEMBER VAR FÖRSTÅS DETTA!!
Mitt i Mässförberedelserna i November åkte vi (Snyggaste tvillingparet ever! och jag) och tittade på Luleålokalen... och beslutade oss för att "prova nov-jan i Luleå"
Söndag mässhelgen fick vi nycklarna och efter mässan började INTENSIVA DAGAR...
Jag har aldrig burit så mycket i hela mitt liv ! Det målades tapetserades och vi kånkade MAKEN OCH JAG!!! Jag hade några kompisar som fyllde sina bilar till Luleå och hjälpte TILL!
TACK ! ni vet vilka ni är och jag hoppas ni vet vad ni betyder för mej !!!!!

 När man får göra det som är så kul och samtidigt är en sådan utmaning som det är att BYGGA BUTIK!Så tänker jag så här: Min Inredningsstil  är en mix av en Lantlig, skandinavisk- vintage- och amerikansk östkust (New England) Stil. Där antikt blandas med nytt och känslan knyter ihop det hela så det blir  hemtrevligt. Det nya i Luleåbutiken (som skiljer sig från Älvsbybutiken) är att jag gjorde en "New England" avdelning!!!! 

I Älvsbybutiken flyttades kassan strax innan julskyltningen! Vi roddade om en hel del !

Jag och maken har aldrig jobbat så mycket och sovit så lite som vi gjorde i Novemder 2010!
Hittade nya "bärar muskler" och har fortfarande ett höjt ögonbryn över att min rygg HÖLL!!!!

Lotta på bloggen Västbacken / Mosterfin och Hilda - Har jobbat otroligt i Luleå butiken sedan start och himmel vad det är kul när man får erbjuda fler arbetstillfällen.

Tänk jag minns inte hur TRÖTTA vi VAR jag minns bara November med ett leende!!!!

Inga kommentarer: