tisdag 25 januari 2011

Vinterlandskap utomhus - sommar i sinnet!

Ett litet kvällsinlägg... ska strax se halv åtta hos mig med min familj vi gillar det programmet.Har just avslutat arbetsdagen... har ju bilder från formex att visa och några minuter kvar innan vårt kvällsprogram startar!
Smultron på tråd att dekorerar sommarbordet kan det vara något?
Muffins och bull formar med matchande servetter!
Krukor med knapp där du händer en tags med lämplig text!!!

Liiite kul denna morgon igår var det 3 veckor sedan jag började om med Cambridgekuren....
Lena min kompis som var med på mässan hade stegräknare på sig och det där med inköpsdagar är verkligen ingen semester... första dagen gick vi faktiskt 16 000 steg så ;) och vi jobbade ju i dagarna fyra...
denna morgon så blev det glada minus tio kilo... så det är bara att harva på
jeansen sitter lite annorlunda och jag är mycket piggare! 

Vi har massor med fina plagg på väg in till Handplockat så det är väl det som är bästa moroten!!! 
Sköt om er Guldbrallor når är faktiskt klockan halv åtta hos mej så jag ska vila ögonen på dumburken en stund tillsammans med min familj...

2 kommentarer:

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Vad mycket fint du hittat i Stockholm :-)
Tänkte titta in i butiken idag då jag var i Älvsbyn under morgonen/förmiddagen, men stängt var det :-( Gör ett nytt försök nästa gång./ Pite ByggnadsvårdsErica

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Åhh vad mycket fint ni har hittat på mässan..!!
Javisst är det programmet bra, försöker också att hinna se det varje kväll..
Så duktig du är.. minus 10 kg, ojjj..
Du, menar du att min blogg ser OK ut nu eller ? för mig så ser den ut ok..jag vet inte vad problemet var igår, men det måste ha varit ett allmänt fel hos blogger, för det var några till som hade problem med att högerspalten försvann..
Kraaaam Anette