söndag 16 januari 2011

Milda toner !


SÖNDAG REDAN!!!
Maken och jag ska strax väcka barnen!
 innan vi åker ned på kontoret och jobbar några timmar...
 Vi måste jobba undan lite och det snöar så vi inser att maken kommer att få skotta i fastigheterna i natt därför blir fömiddagen vikt åt kontorsarbete för honom och mig!
Delar med mej av inspriations bilder från Blomingvilles nya katalog....
Med en griffeltavla kan vilket skåp som helst bli en Walk in closet !!! om dörrarna får så öppna i ett rum =)

Lite vår puls får jag allt!!!! deras småmönstrade porslin är helfint (muggen på boken på pallen)

 
samtidigt som flera bilderna och SAKERNA har en otrolig vilsam framtoning!


Blomingville finns inte på Formex i år så jag får träffa dem på mässan i Danmark i början på februari!

På torsdag bär det av till huvudstaden och vår och sommar inköp... som jag längtar
jobbar undan några godingar redan nu !
Mot ljusare tider och milda toner!
Ha nu en mysig Söndag kära bloggbesökare!!!!

2 kommentarer:

Krusidull sa...

Tack detsamma till dig
Krusidullan

kardemumma sa...

Men hej hjärtat! Hinner vi ses på Formex!!! Har saknat dig. Ångrar mig bittert att jag inte följer till Danmark men Augusti då du!!
Då ska jag med....
Sugen på inköp....här har man bränt en del pengar hos Ib redan!
Kramisar Carina