torsdag 11 december 2008

Jul lunch

Idag har vi alla (som jobbade idag) ätit Jul lunch hemma hos min farbror & ingifta faster på Gammelvägen
När vi kom höll Ola på att tända ljus utomhus det är ju så mysigt i snön

Hittade en stämningsbild där man kan göra en snygg dekoration GRATIS som här på bilden mängder av glasburkar med ljus i MYSIGT, När vi fick njuta av denna goda lunch kom Julstämningen verkligen krypande nu är det inte länge kvar....

Eat drink and be Merry ;)

Posted by Picasa Såg ni Leilas Jul i går???... Våra barn har redan gjort hennes Rockey Road så den blir fin fina klappar "till de som har allt" (om de finns skvar något att ge bort förståss... den är ju grymt god och jag nallar så fort jag tror att ingen ser..) Hurra igår kom det fler spindelvävsljus till tomtebodan skynda nu att slå till alla ni som väntat så tålmodigt
Jag ska jobba på tomtebodan i em det blir kul
Sköt om Er Jag har beställt jul grönt hos Blommor & Ting de kommer på måndag så på tisdag får ni se vårt Jul fixande hemma

4 kommentarer:

Skatan sa...

Hej! Ja det var ett fint sätt att återanvända alla gamla glasburkar! LIte pillerjobb med att tända upp alla bara...

Hoppas käket smakade :)

Kram!

Anonym sa...

Missa inte min tävling
kram Jenny

Marita sa...

Hej Anna!
Åhléns har snygga hissgardiner i grovt vitt linne, från 249kr tror jag... Har du måtten på det vita skåpet från Tomtebodan?
Ta det lugnt med ryggen!
Kram Marita

vardagsvitt sa...

Åh Rockey road....Mmmmmm så sliskigt goda de är!!
Så trevligt med jullunch det har jag oxå fått av min chef idag och det var trevligt vi var på Sjöbodan i södrahamn.... nära till Coop så det var bra!
Vi drar till IKEA i morron och handlar en skänk.... eller det heter buffe tror jag, nåja ni får se sen!
Ha en tevlig helg!
Kram Marith