onsdag 7 januari 2009

Mot nya tider...

Hej på Er .. slarvmajan i egen hög person har idag insett att hon som sig bör har slarvat bort sin kamera kabel så idag ska jag förära den lokala fotobutiken ett besök och köpa en ny... så ni får se vad jag har i kameran... Dessa dagar dimper det ned kataloger från alla leverantörer men Bloomingwilles finns bara på webben än så länge. Tänkte dela med mej idag av några bilder från deras sommar katalog. såå alla bilder idag från bloomingwille.
För er trogna besökare så vet ni hur mycket jag surrat om vårat nystartade projekt sommar utomhus kök... denna är väl ett enklare alternativ istället för att bygga som vi tänkt. Nu har vi redan köpt in en porslinsho som vi ska ha ute om inte det redan var kirrat hade nog denna varit något för oss.
Denna finns i linne och mustig grå färg

Då jag är anställd av två fastighetsbolag och det är mitt huvudarbete inkl fastighetsjour så förstår ni väl att jag gillar den här boendeformen för fåglar. ;)

Blomingville har många roliga väggord klistermärken odyl för vägg möbler och ljus så här ser nya kollektionen ut. Nu är tomtebodan stängd för denna gång och det känns lite vemodigt himmel vad fort Julen swichade förbi.

Idag har vi stängt på vår butik för utbildning men jag är inte där jag inventerar julsakerna på Tomtebodan. Sedan laddar jag inför formex vi har röstat på jobbet och vi skulle i vår inte åka på vårmässan, men jag fick en flygbiljett av min man och har tagit ut semester! Det är bara galenpannor som tar semester och åker ned på jobbmässor.... Hujeda mej vad jag längtar och behöver lite ledigt. Vi ska bo hos min moster i deras hus de är i Thailand... så vi unnar oss att vara borta tisdag-söndag. Formexmässan är torsdag15/1 - 18/1 söndag. Nedräkningen har börjat. Kram från galenpannan och slarvmajan och till lika bloggerska här på Handplockat.

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Tycker det låter härligt med Formex! Du får njuta från mig med :0)

~Livet i byn

vitstil sa...

längtar såååå mycket tills vi åker ,,håller på ladda mina batterier,,,kan tro det blir mycke att titta på kramen susanne

Millas hem sa...

Vilken vacker blogg jag hittade här!
Tycker mycket om bilderna!

Kram Camilla

Prinsessan och jag sa...

Ååå jag skulle också vilja åka på formex, men jag är väl i fel branch då? Dessutom är jag ju mammaledig. Jag har inte ens fått en julklapp från jobbet, men det kanske ingen fick. Men se nog ska jag tillbaka till er trevliga by o arbeta! Men formex lär aldrig ingå. Ha det bra!

Bitteliten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bitteliten sa...

For en vakker blogg du har! Som fersk blogger finner jeg stadig slike skatter som denne bloggen her!

I like ♥

(ps jeg fikk slettet kommentaren jeg la inn først over... lærer stadig noe nytt, for det var ikke meningen å slette den igjen... )
;)