lördag 23 oktober 2010

kransar och skyltar = ME LIKE !!!

Jag är så ooootroligt svag för skyltar av alla de slag.... Gärna emaljerade helst med klurig text på...och det är ett sk "Mamma Arv" min lilla mamma hade öga för sådant lite udda och klurigt (Tack för allinspiration och inrednings intresse lilla mamma)

Sedan har vi det där med färg och form.... Pappa är målarmästare och har präglat mej med sitt yrkesval och hans öga för detaljer (Tack för det snyggo pappa) Sia kransen och God Jul skylten finns på butiken Handplockat så klart ;)


Denna vinterpräglade kottkrans kommer snart fram på Handplockat den med Glittriga Christmas hjärtat finns redan i webshoppen

Jag har Onsdag Torsdagvarit på Utbildning i Fastighets juridik+ fördjupning gällande lokaler Mycket intressant Så jag har inte besök butiken på hela veckan JAG VET att det har anlänt massor och att jag "borde" vara där denna Lördag men vi har FAKTISKT lyxat till oss och anställt för fastighetsjouren och ska HELA familjen åka till Lycksele på sonens Buggtävling Idag

SÅ enormt roligt att för en gångs skull kunna åka HELA familjen ingen som stannar hemma för jour utan vi får en HEL dag tillsammans lyxelilyxlyx i Lycksele med andra ord!

Slutligen måste jag tipsa om att vi har fått in "sluuuurp" bootsen Blinka i svart igår... Vi försökte nämligen beställa Fler av de brunsvarta som hade just Sluuurpande åtgång i butiken och webshopen... Men de Brunsvarta var slut.. så vi skyndade oss att provbeställa dem i svart istället!!! igår packade Ingrid upp dem de finns i Butiken och vår webshop (än så länge :) in och prova vet ja! )

Önskar er ALLA en toppenlördag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Riktigt snygga kransar och skyltar..:)Blir sååå sugen på att fixa jul nu..Ha en toppendag och lycka till,till grabben..:))Kram/Annelie