måndag 4 oktober 2010

TACKSAM så nära tolvslaget

Sitter på mitt kontor och strax är det midnatt....
ska strax förbi Handplockat en sväng och sedan HEM

Sitter här och är otroligt TACKSAM!!!! Över alla mina fina vänner... min familj... mitt jobb!

Sedan har jag en liten fråga:
Känner ni många 78åringar som i morgon startar Webbutik ?
- det gör jag, TVÅ stycken 78åringar dessutom....

Här kommer en varm kram till tvillingparet som imorgon (snart bara en halvtimma kvar innan det är 5 okt) har smygpremiär på våran nya Webbutik!

Tack Sten och Ola som har framtidstro och provar nya vägar vid 78års ålder! jag är så Tacksam för att ni tror på mej med och mitt inbitna inredningsintresse !

Vilka dagar... fick i söndag EN CHOCK då tidningen Lantliv anlänt förtidigt till oss prenumeranter Där har vi en Annons om vår nya Webshop som skulle ha smygpremiär 5 okt... Tidningen finns i butik f o m 7 okt... detta gjorde att vi (läs bloggerska Livet i byn och jag) fick jobba på EXTRA...

Strax öppnar vi webbutiken och den är inte helt färdig fylld men innan 7 okt ska det finnas varor i alla produktkategorier....

Nu kanske ni förstår min blogg frånvaro denna helg =)

Ikväll har vi Dessutom vänt upp och ned på en hel del på den vanliga butiken så i morgon ser den lite annorlunda ut... ("ursäkta röran imorgon" skyndar jag mej samtidigt att varna er för)

Nu ska jag lämna kontoret och förbi HP en snabbis sedan HEM!!!

2 kommentarer:

Basilica sa...

Lycka till!!!

Ingrid sa...

Strongt jobbat av tvillingarna :0)

~Ingrid