tisdag 12 oktober 2010

Nu är det JUL på vårt lager!

Jag hittade en gammal dörr nere i källaren under HP - snyggt målad i duvgrått och pärlspontklädd på tvären! Jag bar upp den för trappan och spikade i en av Brukas stora Spikar...
och mot den dörren kan vi fota produkter i mysig miljö tycker jag!


Sias lingon hjärt krans gjorde sig snygg mot bakgrunden... på tal om SIA Vi har en S T O R Pall från dem, på lagret som Maken och jag ska hugga tag i i kväll, då våra barn och övriga tävlande buggkompisar ska träna på golv och tapet avdelningen i kväll (Det vankas Buggtävling söderut i helgenså då extratränar de på Interiör &Design!) Jag kan lova att det ÄR JUL på lagret på Interiör &Design OCH på Handplockat Redan NU!

Nu går det undan, vi fick snöblandat regn i går så jag är ju inte helt fel ute som fotar JUL bilder redan NU.

själv känner jag mej lika HOT som den röda färgen på snyggo muffinsen från GreenGate.. Men jag är inte HOT HOT utan bara lite febrig ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh,så mysiga saker,lääängtar som attans till jul nu...:)) Krya på dig nu och ha en mysig kväll..Kram/Annelie

Ingrid sa...

Nä men inte febrig nu Anna...åh din stackare!! Värm en kopp te och kryp ner under täcket. Vi håller ställningarna till du är "back in buisness" igen.

Kramen,
Ingrid

Anonym sa...

Åh så fina bilder! Nu börjar det kännas lite jullängtan!
/Annica

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad härligt med Julsaker !! Jag längtar till advent..
Åhh, hoppas att du kryar på dig snabbt..
Kraaam Anette