söndag 31 oktober 2010

Vintertid idag

Härligt EN EXTRA TIMMA IDAG!!!! Vintertiden är här... En härlig bonus...

Denna miljö fotade jag i Greengates monter i Danmark på mässan passar bra idag då jag måste lägga en kompleteringsorder hos Greengate. Hoppas inte allt är slutsålt! Den ihoprullade qwilten som står på golvet har vi på Handplockat. De är så härliga Greengates Qwiltar jag använder min som mysförhöjare i soffan (filt) men de flesta använder dem som överkast! det fina är att de har två olika mönster på var sida Den på bilden är röd (och så klart) vitprickig på den andra sidan

Jag jobbar på Handplockat idag 12-15 får jag mysa där då vi har SÖNDAGSÖPPET och jag ska fortsätta plocka upp lite Julsaker inte dumt alls =)

Idag samtidigt medan jag jobbar på HP är det LOPPIS på Fd Lantmanna KL12-14 Det är FULLT finns inte en PLAST kvar... så för Er som vill fynda är det "läge nu"
(jag jobbar kommande söndagar men vi ska köra Loppis 2 gånger till) 14 November och skyltsöndag den 28 november 12-14. Boka plats hos Ann-Jasmine på 070-22 54 484 om du har något du vill sälja så får du ett kundnummer.

Jag skulle behöva några gamla fönster till kommande helg då vi ska på Arcusmässan i Luleå(skruttiga spelar ingen roll jag ska måla ett turkost och ett cerise) Jag har sökt med ljus och lyckta någon som vet av någon som vill sälja några gamla fönster? ...behöver iallafall ETT till våran GLADA Jul vinkling som vi ska packa upp på mässan! HOJTA till om ni vet av något/några skruttiga fönster. Strax dax för lite arbete =)

Inga kommentarer: