onsdag 13 oktober 2010

Mera Jul !

Nu har vi Maräng rosenkudden som jag kallar den åter i lager i grått och som på bilden i svart!!! (kommer i vitt men är restnoterad.... ) Ni hittar dem även i Webshoppen...

Gillar de svarta MATTA stora pumlorna /pollorna som ligger på stolen... jag har inte så mkt svart hemma men en trappa upp blir det mera svart (OCH VITT) kan jag lova! de nya Sanbergstapeterna har kommit och Beckersburkarna ska följa med hem från jobbet i kväll.. måste ta "före" bilder ...så ni får se eländet "INNAN"

Maken och sonen åker till ENKÖPING på buggtävling i helgen så jag och dotra (pitemål för dotter) är gräsänkor ;) Tänkte att mor och dotter ska måla några väggar på övervåningen... få se om dotra har tänkt det med hoppas !!!

Allrummet på övervåningen ska få sig en Makeower och bli UNGDOMSCRIBB ;)

Glittrig silver ren från Wahlter & CO på svarta "maräng/rosenkudden" finns på Webbutiken, likaså christmas hjärtat på översta bilden .

www.handplockat.nu

Förresten om det ska bli ungdimscribb uppe så måste DET ju bli makens och mitt "hak" eller hur! men innan vi kan börja måla och tapetsera såååå måste vi TÖMMA pysselhörnan (inte gjort på en KVART om jag säger som sååå ;) + att vi ska köra Loppis lådor till Loppisen Innan maken åker fredag kväll =) Vill vill vill så gärna måla i helgen =)

och det SKA stå Beckers på burken ;) Kääääääääääärlek på ER!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ååhhhh vad roligt det låter då...:)) Ska verkligen bli spännande att se resultatet sen..Ha en härlig och mysig dag..Kram/Annelie