lördag 30 oktober 2010

Lite upp och ned =)

Krachlandning efter denna mastodont jobbar vecka? Nix Jag blir inte trött av att jobba med det som är kul (att packa upp varor ÄR KUL ) Däremot kan jag bli ooooooootroligt TRÖTT av att se allt som är OGJORT.... Men nu på morgonen efter det att jag packat upp en leverans på Handplockat så hoppade sonen och jag i varmare plagg och röjde upp på gården... *rodnar*

JAG VET borde höst rustat på gården för en månad sedan men lokaltidningen ville göra en intervju med sonen på vårt trädäck!!! så jag kunde ju inte tömma det men Idag så gjorde vi slag i saken och nu sitter vi inne med rosor på kind och ser hur snön helt lägligt börjar dala utomhus.... ska vi säga att det var i GREVENS TID????

Igår kväll var vår dotter på Halloween mys hos en kompis... vi tog "hand om föräldrarna i det huset efter som det skulle vara FF" Sonen och dottern karvade ur en pumpa innan hon åkte...

Den ska få husera utomhus på zinkbordet i helgen... vi har inte så mycket halloween stämning här men vår Ragdoll bidrog med liiite stämning.. en död skogsmus låg på bron i morse =) bilder idag från pysseldrottningen Martha Stewart....

Jag har fixat med några (*rodnar igen*) smågranar vid bron och ska fylla upp med lite enris åxå
lite tidigt (juligt tidigt) men ack så mysigt med smågranarna =) Nu behöverjag inte bli trött på att se allt som är "Ogjort" ute i alla fall.

Imorrn är det loppis på Lantmanna 12-14 werry welcome!

Jag ska söndagsjobba på Handplockat 12-15 och plocka fram mera JUL för det är så KUL
Nu back to work

Inga kommentarer: