fredag 8 oktober 2010

Petrol & Rost i Butiken!

Mustigt Höstmys ... så tänkte jag när jag dukade med Petrol och Brunt+Rost

Vrål gillar denna handtvålen så snygg (och bra) att ha på diskbänken! här strå den i maffiga pastatallriken från Bruka (me like!) Bakom pasta/djup tallriken skymtar boken...
Lisens soppor snygg & BRA (bilden ovan länkad...)
Rörig bild men ingen är ju Perfekt ;) Stora lyktan 399:-

Snyggo vinboxen står åxå på bordet (Är inte den bara Snyggast ?)

Våningställningen fyller man med sitt porslin vid buffebordet eller så använder man den som våningsfat! här med flat mattallriken i petrol! På översta lade jag ett rostig Home hjärta "bara för att knyta i hop det hela" suddig bild sorry"

Must och bruna "fattigmans lyktor som lyser varmt. Våningskorg med ljungkruka i Ärjad grön plåt. bredvid ljungkrukan skymtar mini portions skålen i petrol!!! vi har flera olika ljus Matta, Blanka i olika höjder, ljuslyktan i petrol kommer från Sia!
Stora muggen pasta tallriken och mattallriken underst på stolen hänger en mustig sjal i petrol!

Igår besökte min pappa vid 78 års ålder för första gången ett IKEA varuhus =) det var lite kul att höra han och hans tvillingbror kommentarer på väg genom varuhuset.... Idag ska jag Julfota lite i källaren så vår Annons i Lantliv blir färdig.... sedan ska jag nog köpa med mej hem lite Bruka porslin (kolla butiksbloggen) till sonens taco middag med grabbarna "Innan stuffa"- jag ska åxå FALLA FÖR FRESTELSEN.. Idag ska jag köpa hem en av GreenGates alla qwilltar... (man behöver inte tänka "överkast" jag tänker MYSFILT i soffan =) och en Brutalsnygg sådan!!!!
FINFREDAG på er EVERYHOPA!!!!

4 kommentarer:

Skatan sa...

Hej!

Det verkar vara full rulle hemma hos dig idag :) Som vanligt med andra ord!

Ja du, vinboxen skulle göra sig bra på bordet som levereras nu på måndag ;)

Du, jag skulle vilja komma i kontakt med dig per telefon. Kan inte du vara snäll och skriva en rad till mig på kontakt@annakarin.it och lämna ditt nummer? Jag skulle vilja fråga dig om en sak ;)

Vi hörs och ses!

Anna

Nanna sa...

Alla bilder syns inte :( Vad tråkigt! Men jag vet att det brukar vara finfint hos er!

Unknown sa...

Men guuuuuuuud så mycke snyggt och mysigt,en härlig blandning..:)..Önskar dig en riktigt härlig lördag...Kram/Annelie

vitstil sa...

ja du ,du är otroligt duktig på att göra bra inköp ,mycket ÄCKLIGT i butiken.VILL HA det mesta =)kramar