fredag 1 oktober 2010

Min nya hjärtevärmare!

ÅÅÅH jag har hittat mej en liten favorit Och jag ÄR INGEN TE drinkare..
men nu har jag ramlat dit allt

Beautiful Dream Heter en av våra nya tesorter burken är verkligen inte bus billig 99:-
så här strå det på burken:
Alla har vi våra drömmar..dessa underbara drömmar.. de kan ibland bli verkliga men vissa stannar kvar bland molnen..

Det är ett Grönt te, tranbär, ringblomma,blad hibiskus och nypon. And I LIKE IT!!!!

Önskar Er ALLA EN KVÄLL Fredagsmys.

4 kommentarer:

Nettan sa...

för en riktigt theoman som jag själv låter det som en dröm..å skadar ju inte med en fin utsida heller;-)
Ha en fin helg!
Nettan

Unknown sa...

Åh vilka härliga burkar och jag som älskar te...Finns ju hur mycke goda smaker som helst..:)..Hoppas att du får en riktigt mysig och härlig lördag...Kram/Annelie

A House With A View sa...

Fina burkar! Jag är en riktig the-drickare och jag kan tipsa om "Kustfägring" - smakar och doftar ljuvligt!

Kramiz aka

n o r d i n g å r d e n sa...

Mmmmm det teet låter verkligen gott, fin burk också! Mari.