fredag 25 november 2011

Ljus i ett hus ger magiska skuggor!

Det blir ett till inlägg idag!
här några modeller som finns i butiken redan
(fler ej uppackade ännu  - VARFÖR har dygnen i November så få timmar;) skulle behöva bara några timmar till per dygn dessa dagar)
Jag bara bloggar och surrar om ljusskuggorna som dansar likt fönster på väggen bakom det tända Zinkhusen
Förlåt men jag Älskar det
så fridfullt, att på kvällen få tända och bara känna lugnet av de dansande fönstret bakom mina ljushus!
Detta har vi åxå i butikerna
detta är inte ett Walther & co Hus utan detta kommer från ett annat Danskt företag!

Ja nu nalkas det lunch och jag MÅSTE springa över till Handplockat och packa upp dessa donnor
LOVELY...
Denna bild hittade jag hos Allt i Hemmet och jag vet att jag har dem i en kartong på lagret ;) 

Finfredag på er everyhopa! 

Inga kommentarer: