tisdag 29 november 2011

Mysigt med Paket!

Om jag börjar i tid så får jag pyssla till det som jag vill!
Med mitt jobb så brukar det bli paketinslagning den 23dec på natten med. Det är så mycket roligare om de får ligga och skapa förväntan i vår julkorg och sedan under granen. Oj vad jag vill och tycker precis som min mamma gjorde om att göra personliga paket och önskar att jag kan axla hennes mantel snart ;)
Detta blev gårdagskvällens inslagning till vår dotter Maja... älskar färgerna.

 Mamma var fenomenal och jag har långt kvar och jag bloggar om hennes otroliga paketinslagnings energi varje år - hon kunde lägga ned själ och hjärta med återvunnet julklappspapper och pyssel på ett par "småbyxer" så innehållet var inte alltid det primära, men kärleken lyste med omtanke i att slå in dem!

Påtal om paket inslagning! ikväll 18-21 har Eva-Lotta som tidigare jobbade hos oss en tema kväll där hon bla visar paketinslagnings tips Länk till evenemanget! Johannesgården (fd Konstgården) här i Älvsbyn

Detta är verkligen förra veckans inköps FAVORIT
såg ni etiketten på paketet ovan.
Från denna bok (Finns på Handplockat och Handplockat JUL) har jag hittat den etiketten
och MASSOR fler.. nu ska jag märka Ikeas vita pappersmappar med dessa och alla mina klappar
tycker de är så FINA. Mina vänner har sår i öronen jag bara surrar om denna etikettbok hela tiden!

Suck vad jag är såld på ljusblått, rött och grått till det vita just nu .... Love it
och Cath Kidston anammar verkligen de rött och ljusblått så jag sneglar på hennes saker hela tiden.

Jag är inte toppenpiggelin så typiskt när vi går mot den första lediga helgen i December på FLERA ÅR jag försöker verkligen tänka bort tröttheten i kroppen och den tjocka näsan!
Önskar er en fin dag och hoppas ni håller koll på butiks bloggen med!

Inga kommentarer: