måndag 28 november 2011

Morgonen började med (skön) Sång!

Idag är det ingen vanlig dag i dag är det Uffes födelsedag !!!
som sig bör tände vi födelsedagsmuffins ljuset, viskade tassade runt i morgonrockar
och sedan blev det (skön) sång!
Han hade bla önska sig en flyt väst!
Vad ska han med en sådan till? Han har ju mej en Rund hustru med inbyggd flytväst
jag flyter osm en kork ;)
MEEEEN å andra sidan så kan jag ju sällan följa med på fisketurerna eftersom om någon av oss ska åka bort måste den andra vara hemma med fastighetsjour OCH DÅ kan ju en ny flytväst komma till pass!
Grattis snusmumriken på födelsedagen!

Oj vad jag är tråååååkig...
när jag hittar något jag gillar så håller jag fast vid det!
Ta dessa Canada Goose skor
har haft mina i tre år och nu köpte jag årets modell
då mina gamla havererade när vi var i Göteborg!
BÅRING ME samma igen ! Men jag gillar dem !
finns med ett högre skaft med! men dem har jag inte!

Nu finns dessa godingar på Handplockat och Interiör & Design
FINA !
OJOJOJ vilken fin skyltsöndag vi hade här på byn igår
Glada besökare i butikerna och en rofylld stämning. Kramar till alla som bidrog med känslan!
Härligt!

Jag tror att jag slog personligt rekord i arbetade timmar på en arbetsvecka förra veckan Måndag -Söndag
Det känns skönt
Idag blir det inga extra arbetstimmar
idag blir det familjemedlemstimmar. Känns helt rätt om jag säger som så ;)
Bästa måndagskramen

Inga kommentarer: