söndag 20 november 2011

Turbulent vecka går mot sitt slut!

Söndag redan ! ojojoj vilken vecka som passerat Trubulent mildt uttryck men nu är söndagen här och jag ser ljuset i tunneln!
Vi kommer att öppna julbutiken nu till veckan idag börjar det roliga möblerna är på plats nu ska själva Julsakerna packas upp och det bästa själva fixet!
Det har varit en hel del kånkande och bärande på min "fritid" och en hel del julbutiksfunderingar..
Och ett "blocket fynd" En kväll när jag kom hem så kollade jag blocket gör det SÄLLAN!men denna kvällen hade det lagts ut fönster en timma innan jag loggade in på blocket.
I Norrfjärden (by utanför Piteå) Säljaren kallade dem för "Amerika fönster"...
Maken ringde (faktiskt på hugget var han och jag vet varför... Han är flygrädd och har lovat att OM vi inte reserbort till våren ska han bygga ett växthus... och vi har Stora projekt på gång på jobbet så vi kommer inte att kunna ha semester 2012 ) Han ringde som sagt och vi slog till i fredags på lunchen blåste han iväg och hämtade 19 fönster KULIT! Nu är de vinterförvarade!

Nu är de här denna lampett (här flera på varandra) Bara älskar jag finns i vitt eller Zink!
På själva Handplockat har det hänt MASSOR denna vecka
där har det arbetats på högsta växeln hela veckan och det har blivit så FINT lite kvar
kommande veckan är speciell
alla börjar göra jul hemma och då är det skönt att vi har en hel del att bjuda på!
Vita matta lyktor och ljusstakar på butiken!
I torsdags blev det inget blogg inlägg för mej det blev en så sorglig dag.
Som min vän skrev "Ja så har då himlen fått en till ängel. Saknar dig pappa!"
alla vår tankar går till henne och hennes familj.
Nu ska jag iväg och fortsätta lasta bära packa upp och FIXA i Julbutiken...
Denna lampa har vi fått hem i vitt och i Svart...
Ja en ska till, i veckan fick jag besök av en leverantör som vi har på Interiör & design jag har sneglat Länge på hennes sortiment och jag handlade in lite denna gång
de är SÅ UNDERBARA och är den bästa av Julklappar
Mer om detta i morgon!
Ta vara på dagen

Inga kommentarer: