måndag 16 april 2012

Hemma igen och arbetsveckan har verkligen rivstartat!

Det känns som om vi varit borta i mera än en vecka men det var verkligen härliga 4 dagar..
överhörde maken prata i telefon igår på vårt sista trädgårdsbesök...
"VI HAR VERKLIGEN haft en toppen helg kanske den bästa här i Stockholm någonsin..."
och det bådar gott för framtiden.. jag får kanske med honom något fler år;)

här hade man på trädgårdsmässan planterat i en silver sås skål och i en gammal sockerkaksform.

Denna sallads odling gillade jag i pallkragar med olika nivåer... lätt att rensa och komma "åt"

Jag fick ett roligt sms i lördags
" vi röjer städar och fixar - men vi undrar om vi får behålla jobbet på måndag"
Det var Bästaste interiör personalen som VERKLIGEN hade SLITIT fredag och lördag
WOAOW
jag var verkligen nyfiken i morse, vi kom hem inatt men sju var jag på plats...
de har tapetserat om i skyltfönstet och en mycket central demovägg
Hela kakel och klinker avdelningen är TOTAL FIXAD
och det luktar gudomligt redan när man entrar lagerdörren!
TACK FINASTE NI
jädrar i min låda vad ni har jobbat på medans vi har fått vara lediga!

Inga kommentarer: