måndag 16 april 2012

Kom och busa till mitt hår.....

I helgen har jag inte ägnat mej åt att springa omkring i huvudstadens butiker...
i jakt på plagg eller annat, vi har kikat efter lite annorlunda saker...
MEN jag lyckades förstås få upp ögonen för NÅGRA godingar
trots att jag inte alls sökte!
Puls.. suck jag älskar texten på ryggen!
"kom och busa till mitt hår"
framifrån var den sådär enkel... helt i min smak...
 men när jag vände den så blev jag verkligen
förtjust ;)
Vill VERKLIGEN ha denna i MARIN ...
sedan har vi favvo Hunky Dory
Jag var SÅÅÅÅ nära att köpa denna
men jag lät bli
försöker hålla fast slantarna
men jag är allt bra sugen fortfarande!
Sedan provade jag denna med
som en karamell lite frasig och härligt i mildaste rosa...
karamellfin FAKTISKT!
Tycker jag var brutalduktig som inte shoppade alls!
den översta t-shirten från Odd Molly med texten fanns inte i min storlek så jag vet inte hur den skulle te sig på mej men drömma går ju ;)

det blev dagens andra inlägg, nu dax för en laddning till i tvättmaskinen...
 

3 kommentarer:

Malin sa...

hej hopp, jag undrar om du kan skicka en hälsning till min kära gamla bloggvän Ingrid. Har tappat lösen osv till Livet i byn och jag saknar henne. Hoppas allt är väl med na och hästarna och att våren kommer så sakteliga till er med. Kram Malin

Ingrid sa...

Anna, såg Malins mess ovanför och har kontaktat henne.

Angående Clematisen så lär jag väl få sälla mig till din klubb då. Ska bli intressant att se hur länge jag kan hålla den vid liv. Så fin just nu i alla fall.

Odd Molly brukar ha superkvall på deras thishor. Slå till på en och prova jag tror inte du blir besviken.

~Ingrid

Handplockat sa...

Men toppen nu har ni hittat varandra igen... Ja nu hoppas jag på våren jag med!
Ingrid jag har ju två långärmade som jag GAH ALDRIG använt ... måste börja göra det nu

och jaaa jag kommer nog trilla dit å både den och Hunkydoryn...

<3