onsdag 25 april 2012

Plagg och Smycken

Oj ojoj så kul med Modevisning!

De bästa modellerna och en härlig mix av Butiker / Salonger
himmmmmel vad jag får MERSMAK ;)
TACK Alla som fyllde lokalerna och minglade, lyssnade!

Dessa godingar 
de är så Mjuka och svalkar nästan när man provar dem från Irländska Avoca
finns i Webbutiken och Riktiga butiken så klart
jag är heltsnurrig i bollen av kvällen varför har man inte gjort detta tidigare!
jag har velat så länge!

En myskväll utan köptvång och massa inspiration!
sitter med ett leende på läpparna
Tänk när modellerna klev in så blev det ett ÅÅÅH i lokalen
hur kul är inte DET!!!!
Avoca har släppt ny kollektion ... smycken!
I ett av rummen hade vi dukat upp
smycken och plagg och efter modevisningen blev det mingel!

*Armband halsband och ringar* med roliga budskap!

jag shoppade lite jag med!

Här är översta toppen på Avoca modellen!
Love IT!

Det är för mysigt att få surra med kunderna och många hade funderingar efteråt
angående plaggen fina modellerna hade visat!
ALLT fanns ju inte på plats
och dotras minicupcakes gick som smör i solsken
KULIT
Nu sova en stund för i morgon har vi 
VÅRFNATT
i HELA ÄLVSBYN
Butikerna har kvällsöppet till 21.00
kom och prova du med ;)

Inga kommentarer: