torsdag 19 april 2012

Tegel teracotta och Grafitti med mossa!

Magiskt
fint!
Ja nu blir det en hel del trädgårds inlägg hoppas ni inte ledsnar...
Grafitti med mossa på en tegelvägg SÅ FINT
här hittar du tipset och hur man skapar en eco grafitti!
Jag tycker idén var UNDERBAR!
Gypsy purple home äger denna bild
Zink och trädgård hör verkligen ihop...
snyggt till gruset
snart är det dax att diska ur alla zinkbaljor!

En annan kul idé
Ett järnspett trä terrakotta krukorna genom sina bevattningshål och plantera...
det kan ju vara svårt att få höjd i en rabatt men detta ska jag prova till sommaren!
Marktegel! fungerar det i Norrland? fint och ser ni det är nog enklare överlag att skapa på en mindre yta än när man har STORA gräsmattor ... det känns för mej som en fotbollsplan och jag vet inte riktigt vart jag ska börja!
Fin torsdag på ER

1 kommentar:

Alexandra sa...

Hej jag gillar verkligen din ide med lerkrukorna på järnspettet. Men jag udrar om du har böjt järnspettet eller är det helt rakt?

MVH
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com