söndag 1 april 2012

Men ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN !

Välkommen den dag bland efterlängtade dagar!
Just hemkommen från en morgonprommis med bästaste vännen
kallt sol och friskt utomhus.
Här syns pås äggen i "fattigmans silver" lite bättre än bilden i gårdagens inlägg
äggen kostar 12:- st och finns i vitt ljusrosa och mintgrönt!
KÄRLEK!
Varför är denna dagen efterlängtad då ?
ja jag visste ju inte att det skulle bli just denna dagen men det är klart att jag längtat!
idag blev det den morgon då jag passerade -20kg på vågen
och detta är INGET aprilskämt ;)
skönt befriande men lång väg kvar men onekligen en bra början
halva tiden har gått (Man kan äta kur i 16 veckor)
Igår fotade jag en hel del som ska ut till Web butiken...
suck egentligen är denna för sockersöt för mej men samtidigt så där yyyyberfeminin och helhärlig..
den är skuren nätt så den blir inte sådär "byllsig" eller hur jag nu ska beskriva det
sen är skuren så den faller snyggt...

Den är längre bak och i skön tunn velour!

Rå fin till jeans.... och prime booots då blir det lite tuffare och inte så sockersött att man får hål i tänderna ;) lite sugen är jag allt.... ska lägga upp den i web butiken senare idag men nu ska vi i väg till Manjärv och hämta sonen som sovit över hos Farmor och farfar ;)

Igår var vi på 50-års PARTAJ
HEL KUL
Nu vill jag bara att det ska blir vår värme så man kan börja med mysiga grillmiddagar i bagarstugan.. det är ju så himla mysigt med middag och umgänge
Ha en skön söndag EVERYHOPA

6 kommentarer:

Krusidull sa...

Heej
Grattis till din hälsovinst, gissa om ditt hjärta gillar dig nu när du underlättar dess arbete. Vad är det för kur du kör??
Skön söndag
Kram
Krusidullan

Ingrid sa...

Snyggo, grattis till en enorm prestation. Jag vet hur mycket karaktär och styrka det ligger bakom.

Tröjan är underbar, så fin på också.

~Ingrid

Handplockat sa...

Hej jopp GIRLS Tackar ;)
Krusidullan jag går på Camebridgekuren funkar bra .. för mej är det ALLT ELLER INGET ;)

http://www.cambridgeviktprogram.se/?gclid=CPnFrKy9k68CFedZmAod_w-Azg

Nu blir det spännande att ge sig själv möjligheten några veckor till känns BRA
men jag FRYYYSER ;)

kramiz

Ingrid sa...

Darrig brukar jag bli om jag slarvat med vattnet. Det gör jag mest som oftas - tyvärr.

Det går bra för mig, jag är inte hungrig eller trött alls. Bara lite sugen på sådant som jag aldrig ens skulle tänka mig äta bara så där annars typ saltgurka :0)

Dock tycker jag barerna är toppen, känner mig som en pippifågel när man äter dem. Speciellt de fröiga sakerna som Coop ibland har.

~Ingrid

Handplockat sa...

MEN ELLER HUR
jag fantiserar om broccoli och sparris men det gör jag alltdi när jag går pkuren... men även skivad tomat med flingsalt på hårdmacka och alla möjliga grönsaker aburgin och annat helt mysko...

Anonym sa...

Vad duktig du är som har gått ner
-20 kg men vad har du gått på för kur? Ha det gott

/Susanne