lördag 31 mars 2012

Har påskat lite ....

Jag har påskat lite
Har ALDRIG tidigare KÖPT påskris... men när det var kvällsöppet i torsdags slog jag till vippat och klart i vitt så klart och jag hängde bara dit våra fian mini "fattigmanssilver ägg" (12:-st) finns i vitt mintgönt och rosa... bilden i morgonljus gör inte äggen rättvisa

fotat med makens mobil... får visa er bättre sedan.. nu har jag inte TID ;)
Jag och maken skulle eg ut i skogen nu och hämta björkar till Handplockat och interiör för att påska till det utanför butikerna
Men jag har jobbat med Webshoppen i gårkväll efter jobbet  (läs natt) och nu är det så kul så påskpyntandet där får vänta tills i morgon nu vill jag ned på HP och hämta fler priser och uppg så jag kan fortsätta med  www.handplockat.nu
och maken jobbar på Interiör idag!

MAGISKT
vi har fått vår första leverans av Danska

YYYYYBER FEMININT
och de var verkligen JULAFTON att få packa upp den leveransen.

Bla detta
idag måste ni besöka butiksbloggen
och för mina besökare här på bloggen som bor långt borta
ni kan besöka web butiken där kommer jag att fortsätta att lägga in godingar så ni åxå får en chans att se allt fint som vi har på HP
Ikväll ska vi på FEZT vi är tillsammans med våra vänner bjudna på 50-års kalas....
Kulit
Men jag kommer att ha en lurvig make med mej, han sparar ut skägget ordentligt
han ska gå modell.. till ett gesällprov.
önskar er en go Lördag

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Nu ska vi se om blogger låter mig kommentera, provar först. Den verkar hata mig...

~Ingrid

Ingrid sa...

Ja men så där, det gick!!

Alla fina kläder är rätt i prick Anna. Jag är så glad för din och butikens skull.

Var in i dag och kikade på det nya från House Docitor. Vill ha ALLT!!

~Ingrid

Handplockat sa...

ELLER HUUUUR jag tror aaaaldrig jag har haft ett sådant köpbegär som nuu

;)

kramen =)