måndag 12 mars 2012

Fångad av en STORMVIND...

Suck av längtan smiter över mina läppar ...
jag hittade en specialsida som gav sommarkänsla!
Jag sprang över till Handplockat nyss (ska dit och jobba ikväll)
Där lyser flitens lampa
HELT underbara halsdukar eller säger du scarfs?
119:- st och det är tur det
eftersom det följer med fler än EN!!!
(jag trilla dit på TRE - var tvungen att slå till de tar nog slut BUMS!!!)

Strålande sol ut men jag kände mej som Carola... fångad av en stormvind när jag sprang över till Handplockat VILKA VÅRVINDAR!!!!

Vårvindar = Vårvibbar
Av vårvindar far snön illa
Snart är det sommar!
Titta vad fint med rutor målat på utedassgolvet ;)

Vitt och rött DET är SOMMAR färger för mej !

Lika så MARIN känslan .. gärna lite AMERICANO VIBBAR... Sommar Grillat DEMIN!!!!
Snart är vi där

Alla bilder från Sköna hem

Nu har jag betalt och det BLEV ALLA plaggen i förra inlägget (det tidigare idag)
Två toppar och KLÄNNINGEN!!!
Jag är så GLAD!!! Känns så BRA!

Inga kommentarer: