måndag 12 mars 2012

Nu kallas jag för TANT BLÅ!

Jag har jobbat lite extra denna helg
och gjorde det FATALA misstaget att jag hamnade i provhytten på Handplockat
Denna klassiska goding!
mörkt marin nästan svart!
Textila rosor på framsidan och MAGISK Trikå hela bakstycket!
detta gör ju att alla mina kroppsliga "VOLANGER" Rymdes...
och KABOOM jag blev helt kär!
volanger till trots så kände jag mej så FIN
Det blir inköp idag mina vänner!

I fredags anlände även AVOCAS nya smycken till oss
Udda och personliga endast ett smycke i varje storlek !

Ja på jobbet kallar de mej för "TANTBLÅ" jag gillar blått och marin TEMA!
så DENNA lånade jag åxå hem
JAPP det blir den med!

Denna har jag INTE köpt in i GULT utan i just det .. blått var det väl!!!!
denna i blått och svart blir min den med!

Önskar er ALLA en finfin måndag!
ikväll MÅSTE jag färdigställa på HP efter mitt vanliga jobb!
KULIT

Inga kommentarer: