fredag 30 mars 2012

Sista Torsdagen i månaden ALLTID toppenstämning!

FREDAGS FIN
eller kanske man ska börja med FIN FREDAG!

Sista torsdagen i månaden har alla butiker öppet till 21 det är verkligen en Rolig DAG & Kväll
(tack för i går alla glada & Goa kunder )

Själv har jag hamnat i provhytten mer än EN gång denna vecka
Igår provade jag denna från Chill...
House of Philia på bilden idag... hon har bloggat om denna tidigare!

JAG GILLAR DENNA SKARPT!

Jag brukar sällan har mönstrat men åååh vad härlig denna är!
ALLA SOM handlar plagg tom i morgon lördag deltar i utlottningen av ett skal till Iphone från just
Chill Norway.
Ser ni den fina hålsömmen i blusens nederkant så välsydd och rik på detaljer
den har hyrskor i ringningen
Denna MÅSTE nog flytta hem till min garderob.

NOA NOA har anlänt och igår blev det GLADA utrop även från kunderna som kom och besökte oss från "STAN" .... -ÅÅÅÅH säljer ni Noa Noa nu åxå  - UNDERBART

Det känns för himla kul när man trevande försöker hitta smutltron att fylla butiken med ;)

sedan hade jag snyggaste personalen EVER igår... vill bara säga det;)

Trött men här kommer goaste fredags kramen från mej till Er

1 kommentar:

Ingrid sa...

Blusen är så läcker, den skulle sitta fint på dig tror jag ;0) Klämde på den lite i dag...

~Ingrid