måndag 5 mars 2012

Jag bara längtar till sängen...

Frost i träden och fågelkvitter
God morogn alla fina
Måndag igen - Denna vecka har byns skolbarns sportlov!
Dagens rubrik "jag bara längtar till sängen" har inget med trötthet att göra!
Den stora vinsten med att äta Camebridgekur är att när den första veckans trötthet laggt sig (detta är individuellt somliga är trött dag 3+4 somliga en vecka och andra får kämpa med tröttheten i upp till 3 veckor) MEN SEDAN när det vänder blir man PIGG en helt annorlunda PIGGHET
och i mitt fall är det ljuvligt nu när vårljuset kommer och det händer så mycket possitivt på jobbet!

Nej Dagnes rubrik har inget med trötthet att göra utan
AF SWEDALA!
I min värld helt MAGISKT!
Vi unnade oss setet Victoria i Julklapp!
och Jaaa vad ska jag säga DET BÄSTA krispigt underbara och vilsammaste jag varit med om!

Ibland (läs ganska ofta) när jag har mycket omkring mej får jag en frustrerande känsla när det är dax att gå och borsta gaddarna och krypa till kojs ...
Jag tycker helt enkelt att det är BORTKASTAD TID att måsta gå och sova

Sedan jag bäddade upp med Af Swedala första gången så är FAKTISKT den känslan som bortblåst
jag bara får en avslappnad känsla när det är dax att borsta tänderna och det är dax för vila!

ELLEN
2-dels påslakan set. Med svarta sömmar och andra detaljer. 100% ekologisk bomull. Örngott 50x60 cm, påslakan 150x210 cm.


Nu när jag kommer ned på jobbet ska jag bädda upp med detta set ELLEN!
Vitt med råa coola svarta kanter!

Blir snygg till vår fototapet på Interiör & Design


Det är detaljerna som gör det hela till en "karamell för ögat"
detta är en bonus att allt är så snyggt för mej får de se ut hur som helst
KOMFORTEN ÄR MAGISK!

Bomullen är EKOLOGISK och känslan fantastisk!

Vi har som Af Swedala bäddat upp på en säng av Lastpallar rå look och kaxigt!
jag minns inte om det var min pappa eller hans tvillingbror min farbror som sa när jag visade dem sängen "men nu tror väl folk att det har snurrat om för oss! " när han såg det ...'
men jag sa att i Stockholm på NK så har de åxå bäddat upp på lastpallar!
- ja vi kan ju inte vara sämre än de på NK blev svaret ;)
Herrarna har koll trots sina 79år ;) 

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Å somliga fick köra i 8 veckor innan det vände med piggheten. Borde köra en kur snart igen, det har en tendens att hinna upp en dom där kilona...

Angående Berach House så är jag grymt supernöjd. Det går inte att jämföra mjukheten med något annat. Inte ens Swedala. Men samtidigt tycker jag inte dessa två lakan går att jämföra riktigt. De är liksom två skilda sorter av lakan.

Skulle jag tvingas välja så blir det Beach House helt klart. Tror inte du ångrar dig om ni tar in dem.

~Ingrid

Ingrid sa...

Jag igen, kommer ramen in på HP eller Interiör?

Skrattade förresten gott åt det med NK ;0)Kan tänka mig att de undrade... Härliga farbröder.

~Ingrid

Butiken Handplockat sa...

JA Swedala är som KRISPIGT härligt och jag kan tänka mej Beach House
är super MJUKT!!!!

Tänk jag minns att du var TRÖTT LÄÄÄÄÄÄNGE ;)

Jag har inte hittat ramen på lastpallen ännu tror den hamnar på INTERIÖR ;)

AJ NOV de är så härliga de där brödernabröderna Bröderna ÖBERG ;)

Unknown sa...

Hejsan Hoppsan!
Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!
Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset! Vi hoppas att så många av er som möjligt kan komma och träffas! ÅÅÅHHHH så skoj!
Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com Detta så att vi kan bjuda på god Kycklingssallad, kaffe, dryck och kaka. Kostnad 135:- Vi håller stängt på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn se www.levvackert.se Kram Petra www.romantiskahem.blogspot och Ingela www.inspirationivitt.blogspot.com