söndag 25 mars 2012

Söndags ÖPPET idag 12-15 finns jag på Handplockat

God morgon alla fina
Söndag redan och veckans sista arbetsdag Det är något visst med månadens sista söndag
då har vi söndagsöppet på handplockat!
och jag säger då det lyllo mej vi har fått in så mycket fint
så dessa tre timmar sommer att gå undan jag har inte hunnit med allt som anlänt och idag är det dax i dag får jag vara på plats på Storgatan 17 ;)

MYCKET FINT FRÅN VÅGA !!!!

Igår var jag med sonen i UMEÅ hela dagen
det blev en låååååååång dag det blev snöoväder när vi skulle hem
och det var VERKLIGEN TUR att vi samkörde!
DENNA ÄR SÅ FIN !!!
Idag är det veckans sista arbetsdag det är något visst med Våren! veckorna rusar!
och nu går det långsamt nedåt på vågen GAAAH nu vill jag tappa ett och ett halvt kg snabbt
få det överstökat ... Men minus på vågen blir även ofta minus i plånkan!



INTE helt riskfritt att jobba idag!
Jag VET jag kommer att shoppa plagg idag!!!

Denna har vi fått in i Army och en annan åxå i army blir nog min idag
Suck idag blir det inte plus TROTS lön!
;)

Liten miss i planeringen  Vår dotters födelsedag ska firas idag och JAG JOBBAR
Bra jobbat Anna BRA JOBBAT! men har man ingen ledig dag i veckan så fungerar inte planenringen som den ska. Fniss hoppas någon av firarna kommer EFTER TRE så jag hinner surra med någon i alla fall! jag ska ju baka en smulpaj ... måste ju bidra med något
Dottern har bakat resten!

KOM OCH HÄLSA PÅ IDAG PÅ HANDPLOCKAT!
12-15

Inga kommentarer: