lördag 10 mars 2012

lördag med solsken hos mej!

Todelooo Plusgrader ute dropp från taken och vackert väder!
Jag vaknade brutaltidigt och kunde helt enkelt sluta att le!
vilken härlig dag!
Innan klockan slagit sju stod jag i det (brutala) sol ljuset och provade en klänning från ChillNorway i sovrummet GRÅ och snygg... sedan blev det en annan GRÅ från Ewa i Walla!
gillar grått just nu (OCH FÄRG hur går det ihop?)
En sak är säker inte upplyftande grått mot askgrå hudton och vårtrött hud!
Men fortsatte att le i alla fall!
Har nog nått en "platå" i viktminsknings jobbet just nu, två hg till så blir det sexton kilo
men det får väl komma när det kommer då!
Igårkväll jobbade vi på Handplockat
Just nu finns det inget mera inspirerande
 (och motiverande när man går på kur och vill bli lättare)
Vi har fått in så mycket fint ... annorlunda
personligt
det där EXTRA 
Jag får VERKLIGEN vårvibbar =)
Jag har bloggat om denna tidigare och denna morgon la jag ut denna på Facebook och vips fick jag mej ett mysigt telefonsamtal här hemma nyss... nu ska en av dessa godingar från Avoca flytta till Huvudstaden!

Just i detta ställ finns ett på baksidan av detta med... finns det MYCKET kulit
skulle MKT GÄRNA vilja vara fin i två galna "silkes linnen" vi har ett karamell rosa med orange kant och ett ljusblått med avvikande kant färg... ser ut som ett underplagg men är SÅ SNYGGT till Jeans och enkel kofta blir rå tufft helt enkelt!

Sedan har vi allt fint från Ewa i Walla
Helt annorlunda från Avoca... Men suck... där har jag trillat dit på en isgråblå kofta m träknappar OCH den Grå klänningen.... och det blir nog den där coolgrå från Chill Norway med!!!!
mer om dem i morgon

MELLO toooonight MELLO
helt ok
Loreeeeeen!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilken fantastisk prestation, tänk snart 16 kg. Jag är så imponerad för jag vet vad som ligger bakom - ett ståndaktigt sinne!! Duktiga du!!

Skulle behöva lite av din vårpigghet hör jag, känner mig mer som en urdankad trasa.

~Ingrid

Beas sa...

Platåer är platåer som betyder +/- 0...men det är ungefär 150% bättre än att ticka uppåt igen på +. Det betyder att du inte går ner (just nu), men att du heller inte går UPP!!!!

Handplockat sa...

TAck GIRLS Det är så SANT så SANT