lördag 17 mars 2012

Gröna ideér

Av min kompis (Tack fina Catarina) fick jag boken
Drömmen om en vit trädgård
MUMMA bläddrat iden sucktat och verkligen velat ha den en tid och nu fick jag den
Drömmen om en vit trädgård av Carina Bergius Bokförlaget Semic, Svenska,    
Här är boken för den som vill bli inspirerad och som vill få handfasta tips och råd om hur man skapar en vacker vit trädgård! Det är också en bok som väcker lust. Lust att ha en trädgård, lust att köra fingrarna i jorden. Följ med på en vandring i...
en recension av boken
"Det här är en en mycket vacker inspirationsbok med mängder av idéer, tips och råd som hjälper dig som vill skapa en vitblommande sommaroas."  Erika Westerlund, Västerbottningen
detta är så TYYYYYPISKT mej att Trädgårdsdrömma när det idag dalar "lapphandskar" (dalande stora snöflingor) sedan på sommaren så gör jag inte något av mina drömmar...
Annorlundaträdgårdstankar hittar du hos
honning og flora

Men IDAG ska jag botaniserat i något annat än grönaväxter
vi har fått de underbaraste av leveranser på HANDPLOCKAT!
nu är klockan strax innan sex denna lördagsmorgon
så jag kan inte åka ned än till butiken men
snart
;)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Jag är också vaken ;0)

Har den boken jag med, visst är den lovely!

Vad har kommit för fint, jag ska kika ner senare. Hoppas vi syns det känns som alltför länge sedan nu.

~Ingrid