söndag 4 mars 2012

Smaka på den...

Vilken vacker morgon
Jag har hela morgonen titta ut genom fönstren där den klarblå himlen och solens strålar för den kritvita snön att gnistra timmringarna på gården suck patinan allt blir märkbart om möjligt ännu vackrare en dag som denna!

Ny vårjacka från H&M
jag är verkligen lite "insnöad" på grått gärna mot grafitgrått-

På Handplockat kallar gänget mej för Tant BLÅ... ;)
det har dykt upp en del blå toner ...

igår var det buggtävling på hemmaplan DM
maken och sonen tävlade
lång dag och helkul!

Idag är jag så innerligt glad att jag inte har det minsta uns MÅSTE i min kropp
att sitta framför TV´n och se Vasaloppet
Brutalskönt med en vet inte vad jag ska göra söndag!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Så skönt med en sådan söndag. Det var nog ett bra tag sedan jag kände så.

Cornelia har ju sportlov till veckan så ni inte undrar vart hon är...

~Ingrid

Krusidull sa...

Du är i gott sällskap denna söndag i soffan.
Mvh
Krusidullan