lördag 17 mars 2012

GAAAAAH ett blogg in lägg till ;)

Det ÄR ju lördag så det BLIR ett inlägg till idag
nu är ni nog FLER som vaknat ;)
TITTA VAD FINT
världens BÄSTA anställda har fixat!
Nya smyckestavlan (som vi säljer )
här fylls med Ögongodis att bära!!!

Detta blir ett hyllningsinlägg inlägg till Långkjolens Hov ;)
Jag bara älskar dessa bilder från Honeypie Living
älskar känslan i hennes bilder =)
Det enkla är det vackra... känner ni igen mina ord på denna bloggen!
linne bälte med attityd och låååång kjol!
ser ni vad viktigt det är med pricken över "I-et" är
Girls ACCESSOARER .... ACCESSOARER !
Vitt bomulls linne och... långkjol!!!!
DENNA HAR VI REDAN I BUTIKEN!!!
mååååste provas!
Nuuu tänker ni ... MEEEEN ANNA
DET ÄR SÅ LÄNGE TILL SOMMAREN!!!
och långkjolsdax....
NOPE!!!!
Snyggt redan nu
med lager på lager(för värmens skull) som här
Not the Same´s egen bild på kjolen!!!
Nu kan jag inte hålla mej längre nu blåser jag ned på

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Men eller hur? Den nakna sanningen ser nog lika ut hos oss alla bara i olika nivåer av elände ;0). Det är väl bara så att man inte väljer att visa upp det bara.

Smyckestavlan är underbar, den ska jag nog investera i.

~Ingrid

studio karin sa...

Hej, vilka vackra bilder! Får jag passa på att tipsa om en tävling hos mig?

http://studiokarin.blogspot.se/2012/03/tavling-vinn-en-rossy-lampa.html

annars ta bort detta :)

mvh Karin