lördag 28 april 2012

Jag blir gaaaaaaaaalen tidigt denna Lördag morgon!

Solen skiner och jag vaknade av fågelkvitter och solfyllt sovrum!
Magiskt ...

Nu som en liten nagel i ögat tjorvar Blogger jag har MASSOR med underbara bilder från veckans modevisning men nu säger blogger att jag har fullt när det gäller bilder och att jag ska köpa mera utrymmen men tekniskt fungerar det inte!
Irriterande!!!!

Jag får hänvisa er till butiksbloggen där jag kommer att lägga upp magiska snyggingar flera dagar framåt

Jag har velat göra ett sådant evenemang länge, samla flera företag och bjuda på inspiration!
jag har laggt ut krokar flera gånger hos idégruppen på köpmanna, och på själva köpmanna mötena flera gånger vid olika tillfällen men ingen respons från en enda...
jaha då gör jag väl det själv då!

Så jag kikade närmare på våra hyresgäster frågade runt och fick ja direkt hos de 5 första jag frågade!
så i onsdags gjorde vi en inspirationskväll. Hårateljén, Hud & Salva (som huserar i samma våning som vi höll till) Sportringen... under själva lokalen där vi var.Handplockat Happy homes och företaget Kropp och Själ
MED DE BÄSTA av modeller!

så KULIT

Och det blir fler det kan jag lova jag vill köra igen och igen...
träffakunderna surra och bjuda på inspiration!

Besök nu butiks bloggen tills dess att jag får ordning på bilderna här
ha en fin Lördag jag är BRUTALSUGEN på bio.

I morgon har vi söndagsöppet på handplockat
jag jobbar 12-15 bara för dej!

2 kommentarer:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så tråkigt med bloggen, har hört fler som måsta köpa mer utrymme har inte hänt mig ännu men det kommer väl.Har du tips hur man gör när det kommer upp är det något man kan kolla iförväg eller?
Ha en bra dag/Theres

Butiken Handplockat sa...

hej hopp snygging det bara kommer upp och så är det bara att gilla läget!!!!


vet inte hur jag ska lösa det !!!